Od půlky února začala dm drogerie markt prodávat své zboží v Česku také on-line. V e-shopu společnosti mohou zákazníci nejen nakupovat, ale také se informovat o novinkách ze světa zdraví a krásy zcela nezávisle na otevírací době či lokalitě.
Nový web na doméně www.dm.cz představuje kombinaci on-line magazínu a klasického e-shopu. Redakční příspěvky nabídnou rozmanité informace ze světa dm. K zakoupení on-line je relevantní sortiment s více než 11 000 výrobků, které znají zákazníci z dm prodejen, nabídne ale také produkty k dostání pouze on-line. V elektronickém obchodě se nachází i sekce péče o zdraví s nabídkou produktů pro zubní hygienu, posílení imunity, vitaminů, minerálů, přípravků na nachlazení, ošetření ran atd. Výhody věrnostního programu Active beauty světa výhod nebudou zpočátku při on-line nákupu dostupné.
Za jednotné poštovné ve výši 49 Kč si mohou zákazníci nechat zaslat svůj nákup na jakoukoliv adresu v České republice a v budoucnu také na prodejnu dm. Jako partnera pro distribuci zvolila dm drogerie společnost Geis. Zboží objednané on-line lze v případě potřeby přímo v prodejně také vyměnit.
I ve virtuální pobočce dm platí závazek dm dlouhodobých cen – stejně výhodných, na jaké jsou zákazníci zvyklí z prodejen. Tento závazek říká, že každé snížení cen v dm platí minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tak nemusí hlídat slevové akce. Zboží mohou nakoupit v pohodlí domova a vždy ve chvíli, kdy ho skutečně potřebují.