Dr. Max hlásí třímiliontého člena věrnostního programu

Na začátku letošního roku bylo do klientského programu Dr. Max zapojeno 2 680 000 členů. V září se do něj přihlásil již třímiliontý účastník. Od počátku tohoto roku nastaly v rámci věrnostního programu významné změny.

Data o počtu klientů věrnostního systému Dr. Max jsou aktuální, protože na jaře 2015 proběhla přeregistrace členů v souvislosti se zásadní změnou klientského programu. Jako klíčový benefit vystřídala tehdy kompenzaci za třicetikorunový regulační poplatek (tzv. poplatek za recept) nově sleva z doplatku. Díky novým registracím bylo možné zohlednit i v té době teprve chystanou legislativu související s GDPR. Lékárny Dr. Max v té době nabídly až padesátiprocentní slevu z doplatků na předpisové léky vybraným skupinám pacientů (senioři, děti, váleční veteráni), přičemž dnes je tato výhoda zásadním způsobem rozšířena.

Na začátku letošního roku činil počet členů klientského programu 2 680 000. V téže době přišlo jeho významné oživení díky zpřehlednění systému výhod. Nově se již nevztahují jen na jmenované skupiny zákazníků, ale týkají se všech držitelů věrnostních karet. Diabetikům zároveň zůstává po celou dobu zachován princip prodeje inzulínů bez doplatku. Klienti s věrnostní kartou mohou zároveň využít akční slevy komunikované především prostřednictvím letáku. Dr. Max vydává 11 akčních letáků ročně v nákladu čtyř milionů výtisků za měsíc. Akce a slevy je od letoška v největší české síti lékáren možné využít pouze s klientskou kartou. Tu používá početná skupina klientů velmi aktivně. Víc než půl milionu pacientů s ní v lékárnách Dr. Max pořídí lék aspoň dvakrát týdně.

„Rozšíření výhod pro všechny držitele mělo několik důvodů. Program je tak samozřejmě srozumitelnější a benefity se tedy lépe komunikují, ale především jde o to, že když přijde pacient s receptem na lék, pak to znamená, že je nemocný a potřebuje pomoc. Takové klienty musíme logicky upřednostňovat,“ říká generální ředitel sítě Dr. Max Daniel Horák.

Změna kritérií klientského programu byla podpořena masivní televizní kampaní. Podíl značky Dr. Max na reklamním trhu činí v roce 2018 víc než 23 procent. Věrnostní program inovovaný k lednu 2015 získal již několik ocenění včetně mezinárodních. Ceny Loyalty Magazine Award, jakéhosi Oscara pro věrnostní programy, si odnesl hned ve třech kategoriích, mimo jiné jako nejlepší nový věrnostní program roku a nejlepší program v rámci regionu střední a východní Evropy.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail