Odborný dvouměsíčník Pharma Profit vydáváme již od roku 2014. Časopis oslovuje nejen majitele lékáren, ale také jejich odborné zástupce a management, tedy všechny ty, kteří rozhodují o nákupu lékárenského sortimentu v sítích, aliancích, distribucích, e-shopech i dalších uskupení. Spolupracuje i s odborníky zastupující různá uskupení jako je SÚKL, ČLK, AIFP, AVEL či s odborníky z výzkumných agentur.
Cílem časopisu je nezávislou formou informovat o:
– aktuálním děním v oboru
– rozhovorech s důležitými osobnostmi
– změnách ve spotřebitelském chování
– nových produktech a službách
– trendech ve vybavení
– aktuální legislativě či nástrojích marketingu
– důležitých momentech týkající se podnikání
– 5x ročně přinášíme tištěnou formou 5000 výtisků do celého trhu
– máme více než 3000 ověřených kontaktů na lékárny (pravidelná větší setkání 2x ročně i menší formáty)